Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies.
b_760_0_16777215_00_images_subsidie.jpg

Klachtenprocedure

079-Schilder Webwinkel streeft ernaar een zo goed mogelijke service en kwaliteit te bieden. Daarnaast hebben wij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Mocht er toch iets zijn waarover u niet tevreden bent dan verzoeken wij u vriendelijk dit direct aan ons te melden via ons contactformulier.

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klacht over uw ontvangen order:
Door ons onjuist verzonden artikelen, incomplete zendingen en andere afwijkingen van uw bestelling dient u na ontvangst, bij voorkeur binnen 3 werkdagen per e-mail te melden . Vermeld hierin uw naam, bestelnummer, artikel en omschrijving van de klacht. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
%MCEPASTEBIN%